assalamualaikum sahabat2 ku....
kabare, lama sudah aku tak jenguk kat blog nie.....
sejak lepas raya aku terus tgglkan blog nie...
skank dtg pulok rasa rindu nak tulis blog nie....
uhuhuhuh.... raya taun nie aku simple je, tp best...
sbb aku dah lama tak balik johor.... uhuhuhu....
banyak tol citer2 sedih, suka dll..

antaranye lah, time aku nak balik kltn ...
huuhuhu... sepatutnya aku balik 24hb tp aku p ckp ngan bapak aku 23hb, sbb terlalu seronok balik kampOng...uhuhuh,
pas2 pada tarikh 23hb pada jam 6 petang, aku family aku dan family mak cik aku berangkat ke batu pahat.... sampai je aku jumpalah yunus seperti yg dirancang...
pada jam 8.30 malam bas pon sampai...
bila dah siap2 letak barang ngan salam suma org aku pon naik bas.....
pada waktu itu ku lihat seorg mak cik dan anak2 nya stay tempat aku...
lalu dengan slumber aku tanye,"mak cik nie tempat saya," kata aku lah yang kononnya itu mmg tempat aku.... huhuhuhu... lalu mak cik tu tunjuk tiket dia.." nak nie tiket mak cik," kata mak cik tu dgn nada yg lagi slumber dari aku....
pas2 aku amiklah tiket makcik tu dan aku tilik lah...(bukan tilik nasib, syirik tuh...) skali tgk2 salah tarikh lah....
dengan muka setebal laptop aku , aku turon dan teros punggah beg dan balik....
malu aku sioooooottttttttt......

pengajaran kat sini nak gtaw, kita manusia bukan selalu nya betol kan, kadang kala ade juga kita melakukan kesilapan....


madarAbOy : kalu teringat balik kisah tu aku tergelak sorg2...